Модуль 7. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати інформацію щодо правильності створення унівських проектних робіт, а саме як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання, вибір програмного засобу для учнівських робіт. Ознайомилась з основними правилами створення учнівських презентацій, публікацій, вікі статті та учнівського блогу.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме оцінювання має відбуватись постійно протягом проекту, форми оцінювання мають критерії, що тісно пов'язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні сформованості знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визанчити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, необхідно використовувати підсумкове оцінювання.
Цей модуль допоміг мені з'ясувати інформацію щодо правильності створення унівських проектних робіт, а саме як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання, вибір програмного засобу для учнівських робіт. Ознайомилась з основними правилами створення учнівських презентацій, публікацій, вікі статті та учнівського блогу.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме оцінювання має відбуватись постійно протягом проекту, форми оцінювання мають критерії, що тісно пов'язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні сформованості знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визанчити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, необхідно використовувати підсумкове оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий