понедельник, 10 сентября 2012 г.

Модуль 7. Рефлексія
  Цей модуль допоміг мені з'ясувати інформацію щодо правильності створення унівських проектних робіт, а саме як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання, вибір програмного засобу для учнівських робіт. Ознайомилась з основними правилами створення учнівських презентацій, публікацій, вікі статті та учнівського блогу.
Модуль 8. Рефлексія
  Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме оцінювання має відбуватись постійно протягом проекту, форми оцінювання мають критерії, що тісно пов'язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні сформованості знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визанчити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, необхідно використовувати підсумкове оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий